Διεύθυνση
Τοπικής Αυτοδιοίκησης & Διοίκησης Ν. Πρέβεζας |
Ταχ. Δ/νση: Ελ. Βενιζέλου 2, 481 00 Πρέβεζα
Προϊστάμενος Δ/νσης: Χουλιαράς Γιάννης, τηλ: 26820 29.809, 21.357, fax: 26820 25.795
Αποτελείται
από τρία (3) Τμήματα:
Τμήμα
Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ν.Π.Δ.Δ.
Αρμοδιότητες
· Τα έγγραφα με τα οποία παρέχονται πληροφορίες ή στοιχεία προς άλλες αρχές
ή υπηρεσίες (εκτός των Υπουργείων και των κεντρικών φορέων), εφόσον δεν είναι
γενικότερου ενδιαφέροντος και εφόσον έχουν χαρακτήρα προπαρασκευαστικό ή διαβιβαστικό,
πλην των γενικών εγκυκλίων.
· Τα έγγραφα με τα οποία επιδιώκεται η συγκέντρωση στοιχείων και πληροφοριών,
εκτός από τις γενικές εγκυκλίους.
· Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται στο Αρχείο έγγραφα που δεν απαιτούν ενέργεια
· Θέματα απολογισμών των ανωτέρω οργάνων και λογοδοσία αιρετών
· Απόφαση Δημοτικών -Κοινοτικών Συμβουλίων και Διοικητικών Συμβουλίων που αφορούν
έξοδα παράστασης αιρετών οργάνων ΟΤΑ.
· Θέματα λειτουργίας γενικά σχολικών επιτροπών και αποφάσεις απόδοσης χρηματικού
ποσού σ΄ αυτές
· Έλεγχος αποφάσεων συλλογικών οργάνων ΟΤΑ κατάρτισης ετησίου τεχνικού προγράμματος
εκτελέσεων έργων ΟΤΑ και τροποποίησης αυτών
· Έλεγχος αποφάσεων χορήγησης τριμήνου αποδοχών σε συνταξιοδοτού-μενους υπαλλήλους
Ο.Τ.Α.
· Θεώρηση των από τους εκάστοτε νόμους προβλεπόμενων βιβλίων ΟΤΑ καθώς και του
γενικού μητρώου δημοτών (άρθρο 11 παρ. 27 Ν. 2503-097).
· Κατανομή σε βάρος των ΟΤΑ της δαπάνης που απαιτείται για την καταβολή της
αμοιβής του Προέδρου, των μελών, του γραμματέα και του εισηγητή του υπηρεσιακού
συμβουλίου των ΟΤΑ.
· Απόφαση με την οποία κατανέμεται σε βάρος των Δήμων και των Κοινοτήτων του
οικείου ταμείου η δαπάνη για την καταβολή των αποδοχών και ελεγκτών εσόδων και
εξόδων και των εισπρακτόρων εσόδων των ΟΤΑ και των συναφών εισφορών σε Ασφαλιστικούς
Οργανισμούς.
· Τις αποφάσεις για την αναμόρφωση και τροποποίηση των προϋπολογισμών των ΟΤΑ.
· Τις αποφάσεις των Ν.Π.Δ.Δ. που αφορούν ψήφιση πληρωμής δαπανών μέχρι του ποσού
των 5.000.000 δρχ.
· Τις αποφάσεις για χορήγηση Μ.Κ. και επιδόματος χρόνου υπηρεσίας στους ελεγκτές
εσόδων -εξόδων ΟΤΑ και στους εισπράκτορες εσόδων ΟΤΑ καθώς και τις όμοιες που
αφορούν θέματα κανονικών και αναρρωτικών αδειών αυτών.
· Τις αποφάσεις για τη χορήγηση των πάσης φύσεως επιδομάτων επί του βασικού
μισθού των υπαλλήλων των ΟΤΑ.
· Τις αποφάσεις για τη σύσταση πάγιας προκαταβολής των Δήμων και Κοινοτήτων
και τακτοποίηση αυτής.
· Τις αποφάσεις για την έγκριση ή επικύρωση των πράξεων των Δημοτικών και Κοινοτικών
Συμβουλίων Νομικών προσώπων ΟΤΑ, ιδρυμάτων, Συνδέσμων και Επιχειρήσεων για την
εκτέλεση δημοτικών και κοινοτικών έργων, μετά ή άνευ δημοπρασίας, προμηθειών,
εργασιών, μεταφορών κ.α. μέχρι ποσού 5.000.000 δρχ.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων Νομικών Προσώπων ΟΤΑ,
ιδρυμάτων, Συνδέσμων και Επιχειρήσεων που αφορούν ψηφίσεις πιστώσεων μέχρι ποσού
5.000.000 δρχ.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων περί αποδόσεως λογαριασμού,
ανεξαρτήτως ποσού.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων που αφορούν την επιβολή
φόρων, τελών δικαιωμάτων και εισφορών.
· Τις αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων, που αφορούν την διαγραφή
χρεών ποσού μέχρι 1.000.000 δρχ.
· Σύσταση επιτροπής παραλαβής έργων
· Έλεγχος προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α., Συνδέσμων και Ν.Π. αυτών και Ν.Π.Δ.Δ.
· Τις ανακοινώσεις των διαφόρων τακτικών και εκτάκτων επιχορηγήσεων από το Υπουργείο
Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.
Τμήμα
Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΥΔΚ)
Προϊστάμενος: Παπανίκας Σταύρος, τηλ: 26820 24760, 22460, 28204
Αρμοδιότητες
· Η σύνταξη μελετών, η επίβλεψη και παραλαβή έργων των Δήμων και Κοινοτήτων,
των Συνδέσμων τους, των Δημοτικών και Κοινοτικών τους ιδρυμάτων, των λοιπών
νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου και των Συμβουλίων Περιοχής
· Η θεώρηση των Τεχνικών μελετών
· Η σύνταξη των κτηματολογικών διαγραμμάτων των ακινήτων των ανωτέρω οργανισμών,
καθώς και των τοπογραφικών διαγραμμάτων για την αγορά, εκποίηση, ανταλλαγή και
απαλλοτρίωση ακινήτου.
· Η τήρηση στατιστικής των δημοτικών και κοινοτικών έργων και προμηθειών
· Όλες οι πράξεις και τα έγγραφα αρμοδιότητας ΤΥΔΚ που καθορίζονται από τις
διατάξεις "περί εκτέλεσης των δημοτικών και κοινοτικών έργων, προμηθειών, εργασιών
και μεταφορών"
· Όσες άλλες αρμοδιότητες μεταβιβάστηκαν ή ανατέθηκαν στην ΤΥΔΚ βάσει του Π.Δ.
924-01976 (ΦΕΚ 338 Α΄18/12-01976), με μεταγενέστερες αυτού του προεδρικού διατάγματος
διατάξεις.
Συμμετέχουν στα συμβούλια:
-Νομαρχιακό Συμβούλιο Δημοσίων ΄Εργων (με ψήφο)
-Σ.Χ.Ο.Π. -Δημοσίων κτημάτων (με ψήφο)
Τμήμα
Διοικητικού - Οικονομικού
Προϊστάμενος: Κώστας Γείτονας,
τηλ: 26820 24816
Αρμοδιότητες
· Τα έγγραφα με τα οποία παρέχονται πληροφορίες ή στοιχεία προς άλλες αρχές
ή υπηρεσίες (εκτός των Υπουργείων και των κεντρικών φορέων), εφόσον δεν είναι
γενικότερου ενδιαφέροντος και εφόσον έχουν χαρακτήρα προπαρασκευαστικό ή
διαβιβαστικό,
πλην των γενικών εγκυκλίων.
· Τα έγγραφα με τα οποία επιδιώκεται η συγκέντρωση στοιχείων και πληροφοριών,
εκτός από τις γενικές εγκυκλίους.
· Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται στο Αρχείο έγγραφα που δεν απαιτούν
ενέργεια
· Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται στο Αρχείο έγγραφα που δεν απαιτούν
ενέργεια
· Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την έκδοση αποφάσεων που αναφέρονται:
-Στο χειρισμό θεμάτων κατάστασης προσωπικού των υπαλλήλων της Δ/νσης
-Στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της Δ/νσης
-Στη διαχείριση κάθε δαπάνης καθώς και εκκαθάρισης αποδοχών και γενικά αποζημιώσεως
προσωπικού
-Στη μέριμνα για την προμήθεια κάθε μηχανήματος, υλικού εφοδίου ή άλλου περιουσιακού
στοιχείου
-Στη μέριμνα για τη στέγαση των Υπηρεσιών της Περιφέρειας στο Νομό
-Στη μέριμνα για τη διαχείριση υλικού της Δ/νσης
· Τα έγγραφα παραπομπής των υπαλλήλων στις Υγειονομικές Επιτροπές πλην της
παραπομπής αυτών στις ειδικές Υγειονομικές Επιτροπές
· Τον έλεγχο και την παρακολούθηση των υπολόγων χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής
του παγίου και αναλώσιμου υλικού και τα διαβιβαστικά των έγγραφα.
· Τις πάσης φύσεως βεβαιώσεις που αναφέρονται στις αποδοχές του προσωπικού.
· Τις ανακοινώσεις για τις εντάξεις, χορηγήσεις προσαυξήσεων στο βασικό μισθό
των υπαλλήλων των Υπηρεσιών της Περιφέρειας στους Νομούς Αιτωλοακαρνανίας
και
Ηλείας
· Τις αποφάσεις εγκρίσεως δαπανών και αναλήψεως υποχρεώσεων μέχρι του ποσού
των 5.000.000 δρχ.
Τμήμα
Γραμματείας
Προϊστάμενος: Ζώτου Ρετσίνα - Κωνσταντίνα τηλ: 26820 27294
Αρμοδιότητες
· Η παραλαβή, ο χαρακτηρισμός, η πρωτοκόλληση, η συσχέτιση και η διακίνηση της
αλληλογραφίας της Δ/νσης και η διανομή αυτής στα τμήματα
· Η αναπαραγωγή εγκυκλίων και προώθησή τους στους ΟΤΑ και στις Υπηρεσίες αρμοδιότητάς
μας
· Τήρηση Αρχείου.
|
|